reklama

S kým?

Môj prvý verejný článok bude skôr akýmsi prieskumom. Po dlhšej dobe som sa opätovne ocitol sám a rozmýšľal som ako strávim sobotný večer. Na víkend som sa veľmi tešil, hlavne preto aby som si na chvíľu oddýchol od práce a stresov okolo nej. Nechcel som však ostať celý večer zavretý v byte, rozhodol som sa teda, že hoci sám, navštívim čajovňu, v ktorej som azda dva roky nebol. Nemenovaná čajovňa sa nachádza v Mlynskej doline v Bratislave. Počas cesty sledujúc v mestskej hromadnej doprave okolitých ľudí som začal v hlave rozoberať problematiku, ktorá ma tento večer oslovila. Rozmýšľal som ako by sa ten alebo tamten človek zachoval. Nie som typ človeka, ktorý nadväzuje kontakty pri cestovaní autobusom, preto píšem tento článok a takýmto spôsobom by som chcel poznať názory ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobrovoľne som sám, hoci by som mohol byť či v spoločnosti rodiny alebo starých známych, no rozhodol som sa inak. Čo je vlastne správne?

Keďže som ostal sám mohol som si ísť aspoň pozrieť mojich rodičov. Lenže som si uvedomil, že je to hlúposť. Nemám s kým a kam ísť, tak si zrazu spomeniem na nich. Normálne by som si nespomenul. Je to dosť povrchné a tak som ostal dobrovoľne sám. V čajovni som pri konzumácii skvelého čierneho čaju ďalej rozoberal čo je vlastne správne. Ako vždy, sú dve možnosti :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď by som šiel za rodičmi, urobil by som im radosť, že som sa ukázal. Lenže nebolo to cielene, bolo to len kvôli tomu, že som ostal sám. Nechcel som im spraviť radosť, naopak len ich vlastne využiť. Stačí ak nabudúce budem mať kam ísť a už pre mňa nebudú zaujímavý.

Druhá možnosť je tá, pre ktorú som sa intuitívne rozhodol, je ostať sám. Sám, ale s istotou, že som sa zachoval čestne a nikoho nevyužívam. Je to možno trochu tvrdý postoj k veci, ale ja mám rád úprimnosť. Nebudem vytvárať ilúziu alebo robiť divadlo o tom, že som dobrý synček, ktorý prišiel navštíviť rodičov. Pri tejto variante však vzniká zasa otázka či to, že som úprimný vyváži to, že som mohol niekomu spraviť radosť svojou prítomnosťou.
Ako sa k tomuto staviate vy? Ktorú z možností by ste si vybrali, ako by ste sa zachovali. Po prípade ak Vás napadá nejaká alternatíva, podeľte sa s ňou.

Thor Kaufman

Thor Kaufman

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zberatel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu